I leave home for something new

Avsked...
Hela helgen har bestått av avsked. Jag hatar avsked, vill flytta men inte ta avsked.. fyfaan. Om 15 timmar går mitt plan till Luleå, då flyttar jag och min gröna resväska och dator till nordligare breddgrader. Inte förrän idag har jag fattat att jag ska lämna Kungsängen, kanske inte förgått men för ett tag. Jag gillar inte ordet förgått som sagt jag gillar inte avsked.

Trots att jag inte vill ta avsked så hade jag tejejorna på middag igår. Kvällen kan summeras såhär: Tacos, för mkt vin, somnade 10, vaknade upp ensam klockan 3 och då bjöd jag in gammla maxare på efterfest hemma hos mig :) Så klockan 3 dundrar 12 lagom fulla maxare in i min lägenhet och det åts tacos, chips och godis. Herregud vilken kväll haha. Jag höll i för- och efterfest men allt där emellan är totalt utsuddat ;).

Ikväll har jag varit på middag hos familjen Lundberg som fått mig att tycka om Luleå från första början. Trevligt som vanligt! Galet vad jag kommer sakna alla här hemma men ändå längtar jag upp till alla däruppe! Det här kommer bli ett äventyr jag aldrig kommer glömma!


Tack alla för en bra helg trots allt! Vi ses snart!!

Hejdå Kungsängen, Hej Luleå :)

Puss <3 // Clara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0