Landat

Sitter just nu i Elins studentrum. Kom precis hem från ett spinningpass på STIL. Jag, Elin och Emmelie gick på morgonpasset som startade klockan 7 :) Riktigt skönt att ha träningen avklarad för dagen. Jag köpte gymkort för 600 kr så nu ska jag bannemig träna. Heja Heja!

Fel info jag bor inte på Porsön haha jag bor på Björksgatan som ligger ca 2 km från universitetet så det blir en liten promenad. Igår slog tanken mig att jag kanske ska börja plugga en enstaka kurs i marknadsföring men ska kolla hur det ser ut med jobb först. Ska åka å snacka med dom på Max snart.

Än sålänge känns det bra att vara här och i helgen kommer kanske Nivas hit och festar tsm med oss.

Vädret är behagligt kallt, typ -5 så jag lever än!

Måste typ öva engelska för nästan alla Elins korridorskompisar är utbytesstudenter.

Nää ska nog dra mig mot stan strax! Nu är ni lite uppdaterade iaf :)

<3// Clara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0