Snöstorm eller ett tredje världskrig?

Vaknade inatt av att det dundrade på som bara den utanför fönstret. SNÖSTORM!! Klass 2 varning. Har nog aldrig varit med om en sådan förut och det är jag nog ganska glad för. Inte speciellt lockande att gå utanför dörren.

Igår gick jag på stan och ännu ett felinfo haha jag ska inte jobba på Max i city utan på Robertviksgatan som ligger vid OKQ8 längst med Bodenvägen, om det säger någon något som läser det här. Det var ett pyttelitet max som mest har gäster i driven. Helt annat än Barkarby och ett helt annat tempo. Men de var jättetrevliga och jag hoppas jag kommer trivas :). Jag fick hoppa in och jobba första dagen, kändes kul att få börja på en gång. Jag ska jobba idag också mellan 15.45-20.

Inget nytt på lägenhetsfronten. Jag ska träffa Elin idag vid 12 och då får vi ta å kolla runt lite. Men känns lite småjobbigt eftersom att jag inte vet hur mkt jobb jag får och hur länge jag kan stanna, för om jag inte får tillräckligt mycket jobb har jag ju inte råd med egen lägenhet. Jag hoppas det löser sig. Tur att jag har Elin som är så snäll och låter mig bo här på BJÖRKSKATAN inte BJÖRKSGATAN som jag skrev tidigare hehe ;).

Nu ska jag äta frukost, packa upp väskan, duscha och dra mot stan :)


Puss // Clara

Kommentarer
Postat av: Amanda

ladda upp lite bilder :D vill se hur du har det där uppe ;D <3

2010-01-27 @ 18:51:23
URL: http://kokorochan.blogg.se/
Postat av: Carro (gamla Max carro that is..)

Fan Clara, haha, du gav mig världens chock!! Skulle precis plingelinga dig efter ÅR OCH DAR..och så går jag in på mailen och ser att lilla du har en blogg :-) och inte minst det, att du flyttat! Nu känner jag mig bara dum. Saknar dig fast det är mitt eget fel! :-p Hoppas du har det bra!! (Buhu!)

2010-01-28 @ 22:49:52
Postat av: Clara

Men Carro fan vad kul å höra ngt från dig! undrade precis vart du tagit vägen! Försökte ringa dig flera gånger men du har ej svarat :( Vi måste höras ngn dag! Vill höra vad du sysslar med :) Kraamis

2010-01-29 @ 23:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0