123 fanta och rosé

Det blev en rätt hård kväll igår. Rosévinet var godare än väntat och vi var taggade till tusen. Vi hade jättetrevligt, lyssnade på gammal nostalgimusik och snackade om allt mellan himmel och jord. Vi drog sen ut på en bar, minns ej vade den hette eller vart den låg. Vi drack några öl till sen delade jag och Chompen taxi hem till Kungsängen. Mucho trevligt, speciellt när vi inte ses så ofta alla syskon.

Idag har jag varit sliten, känner mig nästa lite smålullig fortfarande :S Jag ska iväg på 20-års middag och sen utgång hemma hos Sarvin. Jag är redan sen och jag måste fixa någon liten present. Inte så välplanerat det här. SEG SEG SEG!

Nej nu måste jag springa till tåget :)


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0