2o års middag

Sarvins 20 års firande var trevlig och god mat :) Hennes mamma vet verkligen hur man gör lasange, godaste jag ätit!

dock blev kvällen tidig, är redan hemma för alla var så sega på att fixa sig så vi missade bussen och det regnade och alla blev opepp. Jag Elli och Emmy tänkte dra till söder och hänga med Joel och hans vänner men vi struntade i det då Bålsta tåget kom först och vi var ändå tvugna å ta sista tåget hem för Emmy och Elli ska upp och jobba imorgon.

Sitter i min lägenhet och dricker vatten. Kan behövas efter det här helgen och imorgon ska jag sova länge.

Kom och tänka på min vän Victor som är ute och ser världen. Jag är avis på han och jag saknar honom. Vi har inte setts på aslänge. Han kommer hem om 2 månader och då har jag flyttat. :/






Aja, nu sova eller nått :)


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0