Ångestbloggen

Jag tvekar.

Börjar fundera på hur det skulle vara att stanna i Stockholm i höst. Hitta ett jobb och sticka utomlands i november. Det lockar.

All osäkerhet med boende och studier i Umeå gör mig lite tveksam till om jag verkligen tänkt igenom mitt beslut om att flytta. Sen vet jag inte om jag gör den här flytten bara för att jag tror att jag kommer bli mer nöjd med det jag gör. Men hur ska jag veta om jag kommer bli mer nöjd med en flytt till Umeå om jag inte gett Stockholm och lägenheten som jag faktiskt har en chans?

Igår var jag säker på att jag ville till Umeå och idag är jag mer inne på Stockholm.

Jag måste komma ner på jorden och ta tag i saker. Om jag vill resa är det smidigare att göra det innan jag börjar plugga och nu har jag faktiskt chansen att bo billigt i Stockholm och spara pengar. Jag måste nog gå in med inställningen att det kommer bli bra vilket som.

Så vad ska jag ta mig till?


Det här är verkligen en ångestblogg.  Men att skriva är ett sätt att resonera med mig själv och det är ju frivillig läsning så :P


Mitt liv är inte så tragiskt som jag får det att framstå haha. Ikväll har jag ätit middag på Alexandra i centrum med Towe, Emma, Malin, Amanda och Felicia :) Supertrevligt verkligen. Måste göras oftare.


Jag är typ aptrött och ska gå och lägga mig snart så jag orkar upp till jobbet imorgon :)


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0