Clara har intagit Café opera

Sitter hemma hos mamma i Stadshagen. Vi har precis ätit kycklingsallad och jag och Joel sitter och letar studentboenden. Jag i Umeå och Joel i Linköping, men ack så svårt det ska vara. Igår var jag och några fina vänner på Café opera. Vi var lite oroliga att vi inte skulle komma in men det gick bra bara man sa att man var i ett golfsällskap. Café opera var glassigt och så men inget för mig så vid tvåtiden drog jag hem själv i Sthlmsnatten. Som tur var så pratade jag med Elin hela vägen till nattbussen och sen satte jag mig längst bak i bussen bredvid två mammor som tagit en krogrunda och som inte mådde allt för bra. :) Imorgon börjar min jobbperiod på posten. Ska bli lite kul faktiskt :) Sen blir det middag och mys med Amanda som är ensam hemma nu när alla andra är i Korpikylä. Ska vara lite social nu :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0