Det snurrar i mitt huvud

Galen kväll igår. Vi var på Collage. Det var en kul kväll tills jag skulle hem. Fattar inte hur jag kunde komma hem kvart över 5, utan jacka, blåsor under fötterna av skorna och utan sällskap haha. Det blir en lugn kväll ikväll. Vi har 10 tjejer som ska hem till Emmy och grilla och planen är väl kanske utgång men jag ska ta det lugnt. Det har blivit lite för mycket av det goda på sista tiden kan man säga.

När jag äntligen kom hem till min säng imorse och skulle sova så drömde jag om posten. Jag drömde att jag sprang i portar och delade post men allt blev snurrigt för det stod PERSSON på alla dörrar!

Nää men tack tjejer för en kul kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0