Kingsfield

Hej och Hå!

Då var man hemma i Kungsängen igen. Fick en chock när jag klev av planet, trodde seriöst att jag hamnat på Rhodos för att det var så varmt! Natalie och Malin var söta och hämtade mig på arlanda sen så hade vi middag hemma hos Malin men jag var trött och hängde inte alls med i snacket så jag gick hem rätt tidigt. Det känns som att jag varit borta ett tag och jag hänger inte riktigt med i svängarna här hemma och jag fick nästan som "hemlängtan" till norrbotten :)

Kunde inte alls sova inatt. Tankarna i mitt huvud for som raketer och det var så sjukt varmt i min lägenhet att jag höll på att smälta bort. Jag känner en viss oro inför hösten och hur allt ska bli.

Ikväll ska jag iaf bjuda Becka på middag, vilket INTE var igår ;). Imogon blir det att träffa Joel och sen åka till Norrtälje och hälsa på Jessica som jag inte heller träffat på jättelänge. KUL KUL KUL! :)

Jag hemma hos Malin igår :)





Min morfar frågade mig idag om jag dansat omkull när han såg mitt stora blåmärke på armen efter i lördags. Hahah låter som om min morfar har varit med förr ;)


PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0