Min dammsugare suger INTE!

Jag fick ett städryck och när jag får sånna ryck då får allting annat vänta haha för det händer inte särskillt ofta att jag får städryck. Dammtorkat, skurat, städat köket, dammsugit och vattnat mina små blommor. Men NEJ jag hade nog inte fått detta ryck om jag inte ska ha  tre fina vänner på middag ikväll ;P. Kännde att jag bara var tvungen, usch så det såg ut! Men nu är det fint eller ja det ser bättre ut :)

Måste bara berätta att min dammsugare suger INTE hehe. Fick ärva mammas när hon flyttade men den är hemsk. Dels är sladden kort och korvar alltid ihop sig och då suger den inte och mitt iallt så går den sönder i tre delar.. hmm ngt less jag blev! Sen så luktar det damm i hela lägenheten efter man använt den så man måste alltid vädra efter man använt den. Detta är inget ovanligt när det gäller min dammsugare men idag tyckte jag den sög ännu sämre än vanligt och så fort jag vände mig om så var det nytt damm på golvet. Efter ett tag så ser jag ju att dammsugaren valt att lägga sig på rygg.. hmm han kanske var fredagstrött som jag. MEN NEJ DUMMA DAMMSUGARE SUG! FÖR JAG SKA HAN AMERIKANARE PÅ MIDDAG sa jag till han då :) Tro det eller ej men den sög till och med upp mina allra största dammråttor under sängen! :)

Yes nu kan jag och dammsugaren ta helg :)


Ha en bra fredag !


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0