Over!

Jag vet inte vad jag ska säga. Ville inte tro att det var sant men det var det visst. Ledsen? JA, Arg? JA, Besviken? JA.

Jag är mest arg på mig själv att jag låtit dig behandla mig såhär så från och med nu är det finito, över, aldrig mer! Du är inte värd min tid och uppmärksamhet. 
 
Från och med idag ska jag börja tänka mer på mig själv, inte tro det bästa om alla hela tiden och så ska jag bara umgås med de som gör mig glad. Tur att man har världens bästa vänner i tider som dessa :)

Sitter hemma hos Amanda och kollar en tjejfilm efter en god tacomiddag i solen.

Första dagen på posten gick väl bra, dock kom en liten tjej kom fram och frågade hur många barn jag har. hahah jag skrattade lite och sa att jag inte har några ;) Börjar jag se gammal ut? Snälla säg NEJ!


Well, Puss på Er :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0