Ringåkning på älven

Jag tror jag fått känna på hur det känns att vara död idag.

Jag har åkt ring efter båten med Elin, Elin och Robban. Robban körde och jag och Elin K åkte ring och fyfaaan vad mörbultad jag är nu :P Vi åkte i en dryg timme och sista gången vi hoppad upp i ringarna så körde bara Robban fortare och fortare och jag tänkte att antingen så hoppar jag av och kanske dör eller så håller jag mig kvar och kanske dör ändå :P hmm.. det blev alternativ 2! Usch vad hemskt det var! ALDRIG MER! :P

Efter åkturen var Henka förbi här och envisades om att vi ska åka till Pajala på lördag och gå på bykrogen och man behövde INTE ha med sig myggmedel enligt honom.

För det första skulle jag aldrig någonsin åka till den tragiska hålan igen och jag skulle heller aldrig åka dit utan myggmedel för det enda som finns i Pajala är MYGG!

Bilder kommer upp på bloggen snarast men nu är jag så trött att jag bara inte orkar hämta sladden.

För övrigt har jag hängt lite på Seskarö hos Elin B och så var vi en sväng till stan och laddade upp inför lördag. Alkohol och ny klänning :) Mucho nöjd!


Nej nu ni ska jag och Elli kolla ett OTH avsnitt och sen sova gott :)


PUSS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0