Senaste från Clarabella

Som ni märker har jag inte lyckats fixa internet till lägenheten än. Jag pratade med en bredbandskille i en timme och han försökte hjälpa mig men ack efter en timme kokade min mobil och dog och jag gav upp!

Sitter hemma hos Lundbergarna och snyltar lite internet och funderar på vad jag egentligen gjort sen sist jag skrev.

Midsommar var supermysig hemma hos Kevin. Vi grillade, spelade kubb drack snappsvisor och snackade handboll. Senare på kvällen drog jag, Amanda och Natta hem till Jimmy i Älvsjö. Vi trodde det skulle vara VÄRSTA festen men där satt Jimmy och Wille och spelade gitarr och drack öl och vi var jättefulla haha. Det var ändå trevligt enda tills Amanda och Natta började må dåligt haha :P

Här kommer några bilder innan det blev för bra :)

Happychicks!





En glad Clarabella


Jag och Natta!


Idag kom jag och Max hem från våran lilla semester till Rättvik. Vi bilade upp för att se Arcade fire i Dalhalla. Det var grymt! Häftigare arena får man leta efter och konserten var kanon! Jag och Max såg Arcade fire när jag precis fyllt 17 så det var kul att se dom igen :)

Vi bodde på Siljan camping. det var meningen att vi skulle tälta men pappa hade inte packat ner alla tältpinnar så det blev stuga istället. Men det var tuuur för det regnade typ hela vår vistelse i Rättvik :P


Max på en pizzeria i Avesta på väg upp


Ett tappert försök till att bygga tält


Det var ett skämt. He he Rättviks biograf. Lite sorglig med endast en visning i veckan.


Och det regnade...


Dalhalla


Galet!




Arcade fire :)


I väntan på att det skulle börja! :)



Juste! Jag var på intevju i veckan på ett företag som sålde larm. Lönen var endast provision och när hon frågade mig hur jag kände inför detta, som en möjlighet att tjäna pengar eller skrämmande haha så svarade jag ärligt: SKRÄMMANDE! haha hon kollade lite surt på mig och sa "om vi inte ringer har du inte fått jobbet" hahah tack då :P

Haha så NEJ jag har nog inte fått något nytt jobb :)

Imogon åker jag till Luleå! :)


PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0