och nu då?

Sitter och slöar framför datan. Jag överväger mitt beslut om att ta bilen till Lillsjön och springa i spåret. Jag vet att jag borde för här kan jag inte sitta hela kvällen men känner mig trött och imorse vaknade jag 9 minuter innan jag skulle börja. Så jag kastade mig upp ur sängen, slängde ihop en macka, drog på mig kläderna i hissen och sprang till bilen och körde lite för fort. Kom 5 min sent, så snabb har jag nog aldrig varit på morgonen :)

Det finns en mr X som är förbjuden, och jag vet det. Trots att han är förbjuden så har han alltid varit speciell för mig och han vet det. Jag tycker om han och han tycker om mig men han är fortfarande förbjuden. Kanske det som gör det hela mer spännande. Önskar att det inte var såhär. Vem har rätten att förbjuda?, Samvetet möjligen. Vilket rent ut sagt suger!


När ska det bli min tur?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0