hej torsdag

Sjätte säsongen av One tree hill är såå bra!!! Men jag är en fjolla haha för det är jättespännande och så fort det blir lite småläskigt (ja jag tycker det) så sänker jag ljudet på tv:n och när det är sorgligt så grinar jag haha... sånt jag bara gör i min ensamhet :P

Ikväll har jag varit och ätit middag i Kista med Emma och hennes föräldrar för Emma vann en golftävling idag :). Sen så köpte jag en ny almanacka för jag gillade inte den jag köpte tidigare så nu har jag en superfiin som ska bli min nya älskling i höst. Måste börja planera lite här så jag har något att se framemot.

Imorgon är det fredag och det betyder fest! Jag, Malin, Natta och Emma ska föra hemma hos mig och sen möta upp Bergman, Klejson och dom i stan. Ska bli kul! Älskar Stockholm på somamren :) Det tråkiga är att både Malin, Natta och Emma drar till USA om typ 2 veckor... Sen börjar allvaret och jag måste bestämma mig. Men först tar vi helg? JA!




Hur ska du veta om ingen lärt dig hur
hur ska du våga chansa
du som aldrig haft nån tur
du vill att jag ska älska
med nån som bara älskar sitt
men ska jag älska
då ska det finnas tid att älska fritt

// Melissa Horn, Lars Winnerbäck<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0