åldersnojja!

Jag får åldersnojja! Idag på jobbet stod jag och snackade med Majk, en kille som började i Barkarby typ när jag slutade så vi har inte jobbat så myckey ihop. Så här var vår konversation.

Majk: Clara, hur känns det att vara tillbaka i Barkarby?

Jag: Jo helt okej. Känns bra att veta att man ska göra annat efteråt.

Majk: okej jo samma här jag åker till Spanien och ska bo där och plugga.

Jag: Ahaa fan vad coolt! När tog du studenten?

Majk: Förra året. Du då?.. typ äre såhär.. "När jag var ung..."?

Jag: HAHHAA MAJK FÖR FAAN! Hur gammal tror du att jag är? Jag är lika gammal som dig.

Majk. Ehm jahaaa oj trodde du typ var minst 25!

Jag: TACK!

Jag blev upprörd.. efter det bytte vi samtalsämne haha :P Inte första gången jag får höra att jag ser äldre ut än vad jag är. ILLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0