another thuesday

Hej Hej Hallå :)

Jag sitter i syrrans lägenhet och väntar på att hon ska komma hem från jobbet. Vi ska ha systerkväll och bara äta middag och mysa. Känns bra att ha alla syskon så nära nu. Jag har verkligen saknat dom när jag bott i Luleå. Med tanke på det så har jag varit hemma i 3 veckor idag! Otroligt vad tiden går fort. Jag har bara tre arbetspass kvar i struliga Barkarby sen så är det hejdå och den här gången förgått. ALDRIG MERA SKA JAG STEKA EN HAMBURGARE! :D Jag tror ingen förståår min lättnad. Sen så blir det fyra veckor posten och efter det är jag såkallad "arbetssökande".

På måndag får jag semester i hela 22 dagar! UNDERBART. Jag ska försöka hinna med så mycket som möjligt och mitt mål är att jag inte ska vara hemma mer än 2 dagar i rad ;) hehe men det ska nog inte vara några problem eftersom att jag är så rastlös.

Idag har jag färgat håret hos Therese och det blev superbra :) Så nu är jag fin till midsommar. Bara klänningen som saknas. Midsommar ska firas hemma hos Kevin och med ett gäng sköna typer :) hehe

Solen skiner och det är sommar :) Tjihuuu !







Jag vill ha dig nu som jag hade dig förut <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0