Cläääran skriver...

Efter jobbet idag mötte jag upp Max och så tog vi sällskap hem till pappsen som skulle bjuda på mat. Men som vanligt blev det att jag lagade haha ;P Min pappa är en bra på mycket men laga mat är han ingen hejjare på. Så det blev så lyxig mat som spagetti och korv! :) Vi satt på balkongen och åt. Känns ganska härligt att vara hemma ändå. Jag och Max pratade lite om när vi ska åka till Rättvik och kolla på Arcade fire i gruvan. Kommer bli sjukt najs och kul att hitta på något med brorsan. :)

Saknar Joel också! Har inte snackat med  honom på 4 månader men snart är han hemma!! :D



Från min student innan utspringet. <3

Sitter hemma hos Lundbergarna. Amanda och Jimmy myser med Ben&jerrys därnere.. bara liiite avis hehe ska fråga Marre om han vill se film och äta "glass i skål" som vi alltid sa när vi var små :) heheblev typ sjukt sugen på att se en barslig film som typ Djungelboken hehe!

Ha en bra kväll!

PUSS PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0