Clara uppdaterar

Sorry för den dålig uppdatering mina kära läsare!

Lägenheten börjar likna ett hem och det blir bara färre lådor att hoppa över. Igår hade jag till och med Amanda och Mimmi på middag. Vi drack vin och åt god mat och snackade på :) Tack och lov är jag inte bakis idag så jag ska faktiskt ut och springa en runda i spåret efter att jag skrivit klart det här inlägget. Jag har inte lyckats fixa internet än eftersom att jag var så smart och packade ner alla sladdarna i en låda till pappas lägenhet. Jaja det kan nog vara bra för mig att bli av med mitt facebook beroende ;)

Jag längtar till midsommar, vet inte än vad jag ska göra. Jag har några alternativ. Får se vad jag tar mig för.

Juste! en tjej ringde på mitt Cv på arbetsförmedlingen så jag ska på intervju på torsdag. Vet dock inte vad det är för jobb eller vad det innebär. haha typiskt mig? :P Jaja min ekonomilärare på gymnasiet sa till mig en gång att man ska söka jobb man inte vill ha för då lär man sig att gå på intervjuer och göra bra ifrån sig :)

Well Well !

Nu ska jag ut !

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0