JAKANBRÖDERRUSCH!! ej saknad!

Äntligen är jobbhelgen över. Imorgon blir min första lediga dag sen jag kom hem. Då ska jag träffa mina fina syster och vi ska på picknick om vädret tillåter :)

Ganska förjävlig kväll på max, sista timmarna var det "jakanbröderrrusch". det vill säga ALLA MÖTS PÅ MAX och är förjävligt jobbiga. Vi var bara tre som jobbade och det blev lite små kaosigt  alla var så sjukt jobbiga.. vet inte hur många gånger jag fått frågan om jag är singel, har pojkvän, hur gammal min pojkvän är, hur gammal jag är, vad jag heter haha WTF!! sJUKT GLAD ATT MAN INTE  haha lite skillnad från när jag jobbade i Luleå kan man säga.

Nu ska jag facebookchatta lite med Elin och sen sova :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0