My secret

Nu ska jag berätta sen sak som jag inte vet hur jag ska tolka. Men det är som ett tecken på något. Nu ska ni få höra.

När jag var 7 år så var jag och min familj på auktion och han utropningsmannen håller upp en jätteful porslinskossa som jag då tyckte var JÄTTEFIN!, så jag tvingade min stackars pappa att köpa denför 20kr. Jag var supernöjd med mitt fynd. Den där kossan har alltid följt med mig och den är extremt svårplacerad, även nu i min senaste flytt dök den upp som gubben i lådan.

För två år sen fick jag en lite sötare spargris som var en kossa av min vän Emma. Hon tyckte jag skulle spara mina småpengar i den till kaffe i skolkafeterian.

Förra veckan fick jag en inflyttningspresent av Mimmi.En blomma och gissa vad? Jo en porslinskossa! ;D haha 

Inget illa till dom som gett mig en porslinskossa men jag ser det som ett tecken på något. Ser jag ut som en ko? eller är det ett framtida yrke? Bonde? 

Inte nog med det så heter kossan i Kalle anka. KLARABELLA!!! Puh! Tur att man stavas med C. 


aja..nog analyserat för nu ska jag åka och grilla kossor på Max :D


PUSS



Kommentarer
Postat av: linda

HAHAHAHAHA :D

2010-06-25 @ 00:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0