Godnattpuss från C

Förlåt för dålig uppdatering men jag har faktiskt haft fullt upp sen jag kom hem :). Det var lite sorgligt att lämna Luleå och så men jag har en känsla av att jag inte har lämnat det för alltid så det det var ändå inte som på riktigt. Om ni förstår vad jag menar :P. Vi hade trevligt avskedsfika på assistent och så blev det ett ganska stelt hejdå till "hyresvärden" haha.

När jag kom väl var hemma i Kungsängen mötte jag upp Malin och Natta som varit ännu ett halvår i USA. Så himla kul å träffa dom. Vi åt på kära Alexandra i centrum och snackade på om alla äventyr vi varit med om senaste halvåret. Sen bar det av till jakan där jag köpte nya skor och mötte upp Emmy. Efter lite fläng mellan Jakan och Kungsängen så drog jag hem till Victor med Tobbe och Fille var också där. Vi chillade lite på Victors altan i solen. Han åker till Bali den jäveln om en vecka haha så inget "Victor&Clara häng" i sommar :( haha

Jag bor ju hemma hos Lundbergarna nu eftersom att allt är så rörigt med alla flyttar. Så jag har hunnit träffa dom också. Alla utom Martin åkte till SATS och gick på ett bodypump pass pch gissa om jag har träningsvärk i kroppen idag? ;)

Idag har jag jobbat 7.45-18.20 för att vara exakt utan rast! Är så sjukt less på jobbet att jag bara längtar tills juni är ÖVER! Jag hann iaf träffa Amanda en sväng och sen hade Janne grillat till middag och årets första jordgubbar med glass har intagits!


Några bilder från senaste dygnet kommer här :)



My northchicks efter fikat  :)



Luleå tågstation! Emmelie och Elin



På Alexandra i Kungsängen. Mäl och Nät



Min och Emmys promenix till båtklubben :)

Nu ska jag duscha och sova!

Juste! måste ha en ny "header" eller vad det nu heter i bloggvärlden!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0