VilsenClara_90

Nu har jag varit hemma drygt en vecka. Jag saknar Luleå, vännerna, jobbarkompisarna och dig. Fattar inte varför jag har så svårt att bestämma mig för vart jag vill bo och det går verkligen i vågor. Ibland vill jag bo i Stockholm och ibland i Luleå och ibland till och med Linköping. Ödet får bestämma min väg i höst. Om jag får jobb stannar jag annars blir det att plugga pedagogik i Luleå. :) Och om ödet får bestämma så blir det väl rätt? .. Eller?

Aja idag ska jag jobba men börjar inte förrän 16.00. Innan det ska jag ut och cykla och sen springa med Elli :) Längtar verkligen tills jag kommer bort från Max i Barkarby! Bara 21 dagar kvar sen lite ledigt !!


PUSS PÅ ER <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0