17 mars-10

När jag kom till jobbet igår så frågade min chef ifall jag ville vara med på assmötet idag. Jag blev såklart glad över att han frågade så jag svarade ja. Han sa även att han tyckte jag borde få mer ansvar och kanske få köra egna skift snart :). Vore kul! Jag körde ju egna skift i Barkarby så jag borde ju klara av att köra egna skift här i Luleå också. Så imorse var jag på mitt första assmöte i Robertsvik. Gillar verkligen alla mina kollegor här i Luleå, alla är så glada och rara. Kommer bli lite sorgligt att lämna dom när jag drar hem till Stockholm igen för till hösten lär det bli att börja plugga.

Jag och Elin har även varit och shoppat lite saker till hennes nya lägenhet. Vi var på både Storheden och Åhléns i stan. Fick se Elins lägenhet också och den var superfin!! Blev så himmla avis. Jag vill också ha egen lägenhet. Pratade med pappa igår som håller på att buda på en lägenhet och om han får den så ska jag få bo i hans etta som han har nu :) Hoppas, hoppas!!!


Solen skiner och det är 0 grader ute och igår lovade jag mig själv att om det inte är minusgrader ska jag ut och springa. So here we go! har ju anmält mig till Vår ruset också så nu ska det tränas ordentligt. Jag har gått med på en tränings sida som ska få mig mer motiverad och den heter funbeat.se där man kan skriva in i en kalender hur man tränar och så :)

CIAO!!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0