Bakisdag!

Efter 2 dagars festande är vi extremt trötta... Elin och Amanda dök upp vid 11 imorse eftersom att dom bestämmde sig att dra på efterfest och bastu vid fyra så drog jag och Jossan hem. Jag kommer aldrig glömma den hemgången haha har aldrig skrattat så mycket och om någon såg oss så måste dom blivit rädda haha ;)

Idag har jag lagat våfflor åt folket sen så har vi enbart degat, checkat facebook och sovit. Snart bär det av mot Porsö pizzeria för att få i oss lite bakisföda. Amanda åker hem ikväll :/. Helgen gick för fort! Men fan vad kul vi haft det! :) Måste göras om och jag har faktiskt börjat tänka på att plugga i Luleå till hösten. Men vi får se... Två veckor kvar tills det ska vara bestämmt.

Imorgon blir det att jobba kväll sen tror jag att jag ska ta mig till Happis tis-ons :) Sen så jobbar jag ju påskhelgen.. men efter helgens bravader har jag fått nog av alkohol för en tid så det gör inte så mycket. ;)


Kisses!

//BakisCara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0