Börjar jag bli gammal?

Alex, en av killarna jag bor med är hemma igen efter en vecka hemma i Skåne. Så nu är allt som vanligt här på assistentvägen 96. Han frågade ikväll om vi skulle se Southpark, äta jordnötter och dricka euroshopper kaffe haha, han är rätt kul ;P. Jag gillar inte southpark och inte euroshopper kaffe för den delen heller så jag sa att vi istället kunde gå till ICA och sen kolla melodifestivalen. Han gick med på det. Så kvällen har spenderats framför melodifestivalen med en Ben&Jerry´s :).

Jag blev bjuden på fest hos Maddes brorsa men jag var så trött efter jobbet idag, plus att jag jobbar imorgon också. Skönt med en lugn helg utan alkohol. Måste säga att jag verkligen dragit ner på festandet sen för exakt ett år sen då det var fest varje helg och ibland både fredag, lördag. Jag kanske börjar bli gammal?

Jag kanske börjar se gammal ut också för såhär sa Linus på jobbet idag!!

Linus: Jacke, gissa hur gammal Clara är.
Jacke: Men hon är ju lika gammal som du.
Linus: Jo, men ser inte jag lite yngre ut?
Jag: haha Linus påstår du att jag ser gammal ut? :O
Linus: Du ser ju äldre ut än mig iaf!

Inte första gången jag fått höra på max att jag ser äldre ut. Tjejerna trodde jag var minst 21-22, sen sa dom: Men du låter så vuxen när du snackar stockholmska..

Jag hoppas detta inte är negativt?

Nog om det!

 

Kisses! // Clara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0