Godmorgon Luleå!..och alla andra

Fin fint väder ute idag. Solen skiner och klarblå himmel. Härligt nu när man är ledig fredag, lördag.

Jag och Alex hade tänkt å dra till simhallen efter han slutat skolan men nu när det är så fint väder känner jag mer för att gå ut i det fina vädret. Elli kommer till Luleå vid halv tre, vi ska gå lite på stan och så. Vet inte riktigt vad planerna är för kvällen...Utgång kanske? Testa på utelivet i Luleå har jag ju skammligt nog inte gjort ännu. Premiär ikväll? 

Puss Puss // C

Kommentarer
Postat av: TOWE

Clara när kommer du till sthlm igen? eller, när flyttar du hem? :)

2010-03-12 @ 21:02:46
URL: http://knicksCITY.bubbleroom.se/
Postat av: Clara

Heej Thowe!! Jag vet inte ännu när jag kommer hem.. inget planerat. Du då? :)

2010-03-13 @ 00:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0