Hemlängtan

Ikväll har jag lite hemlängtan... Kanske för att Amanda har åkt hem och att veta att man ska jobba hela påskhelgen gör inte saken bättre. Alla åker hem till sina nära och kära och jag blir kvar här och jobbar. SUCK!

Sen så saknar jag alla där hemma. Pratade med Emmy länge och hon berättade att Becka kommit hem från sin långresa och nästa vecka kommer Carro och Victor hem från Kanada. Vore så sjukt kul å träffa dom och höra om alla deras äventyr.

Sen så saknar jag mina och Emmas fikapauser på Waynes och att kunna sitta och snacka om allt och ingenting i timmar. Då hade man stor koll på vem som var tsm med vem, vad som var helgens news och ja allt sånt där. Nu blir det inte lika mycket uppdateringar på den fronten.

Som sagt så har jag lite hemlängtan!

Här har det snöat en halvmeter i helgen... Känns tungt att veta att det är bar asfalt hemma.

Okej, nu är det slut deppat! Ny vecka och nya tag!

Mina tjejor:



Puss Puss! /C


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag saknar dig !

2010-03-29 @ 21:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0