Here comes the sun

Jag överlevde spinningpasset men det var på håret. Jag ångrade mig som bara den när jag satt där på cykeln och tänke: aldrig igen! Men jag försökte tänka träning, träning, träning och det funkade ganska bra..eftersom att jag lever än :)

Igår kväll åkte jag , Elin och Hanna till Tunahallen och spelade bowling. När vi stod där och spelade så kom jag på att jag faktiskt varit i Tunahallen förut med Amanda och Martin för många många år sedan. Det måste ha varit sportlovet 2003, alltså 7 år sedan!!. Tiden går så fort. Det blev en spännande bowlingmatch. Men jag vann med 2 ynka poäng över Elin ;P.

Efter bowlingen åkte vi hem till Hanna och åt världens godaste glass, det var typ SIA-glass med vitchoklad och nougatbitar i. Jättetrevlig kväll!!


Idag är det änligen sol i Luleå och jag ska in till stan med Adam och gå på isen hade vi tänkt. :)


Som sagt: Here comes the sun, AGAIN!! :D

 

PUSS PUSS // Clara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0