Inväntar jobb

Ja ni läste rätt.. Det är fredag kväll och jag inväntar jobb. Ska jobba min första natthelg på Max i Robertsvik. Jag börjar mitt pass 23.30 och slutar 05.00. Kan tänka mig att det blir en tuff natt med en massa jobbiga och idiotiskt fulla norrlänningar.

Idag har jag och Alex varit och badat på Pontusbadet, där dom spelat in "Låt den rätte komma in". Blev lite sugen på att se den bara för att den är inspelad i Luleå. Sen gick vi till stan och jag fixade äntligen ett busskort så jag slipper betala kontant varje gång sen blev det en fika och handlig på Willys.

Jag har lagat tacogratäng och cheescake och Alex har diskat :) ganska bra deal.


Nu ska jag dricka kaffe och tagga till inför natten :)


Kisses!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0