Korpikylä

Nu har jag tillbringat några dygn hos Nivas i Korpikylä, alltid lika trevligt. Jag har fått agera lite bonde, solat och grillat korv i skidbacken, hemmaspa med Elli, tränat på Aspen och ridit på Jubenda :). Vi har haft kanonväder och det har till och med varit behagligt att vara utomhus.

Snart är vi påväg till stan och ska gå en sväng på IKEA, sen ska jag ta bussen "hem" till Luleå klcokan 12. Jobbar idag 16-22. Jag åker nog mest troligen tillbaka till Haparanda redan på fredag igen för jag är ledig i helgen och Elin ska åka upp så då tänkte jag också haka på.

Förlåt om jag inte svarat i telefonen på några dagar med jag kommer över på finskt nät när jag är här uppe. Tele2 räcker inte hit upp ;) "Välkommen till Finland!" hahahah!



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0