Luleå by night

Ja då har man prövat på Luleås uteliv. Kvällen innehöll:

Förfest 1: Hemma i lägenheten med middag och tänta ljus. Det var jag, Amanda, Elin K, Jossan och Alex. Efter några glas med grönt innehåll drog vi vidare. På vägen dit var det mycket snack om dialekter och "NÅÅÅÅ NÄÄÄÄ" blev kvällens ord. Bambi på hal is var också med...ramlade ett antal gånger ;P Inga namn nämnda men det var den nordligaste norrlänningen i sällskapet som tyckte sommarskor var en bra idé ;) haha

Förfest 2: Hemma hos Anton möttes vi av ett häligt gäng söderlänningar. Kan man tänka sig att det är så många som hittat hit upp. Skåningar, smålänningar, boråsare... Jajjomänn det blev fest och glasen fylldes på allt oftare.

Förfest 3: Hemma hos Sara. Mycket folk, och jaa jag minns en rullator i trapphuset...Hoppas grannen var tillräckligt döv för att inte ha störts av livet ;P.

Cleo: Överraskande stort måste jag säga. Bra dansgolv men musiken sög. varför ha ett dansgolv om musiken ändå suger och en DJ som skriker ut på skånska (ja skånska!) "Häänderrrrnaa i louuuften Lolleåååå" haha lät så jäkla fuuult ;D Det var en kul kväll!

Max: Jag och Amanda drog till Max och fyllekäka och det var naaaaaaaajs :D Sen blev det taxi hem till assistent.

 

Min första tanke imorse var : VATTEN och sen fan vi måste hinna till stan och fylla på inför ikväll då drickan tog slut igår. Jajjomänn fest ikväll med fast på STUK med alla studenter ;D 


Byyyyyyyyyyyyyyyyyyye! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0