Luleå igen

Då var man "hemma" igen och det har blivit ändrade planer för helgen. Det blir inget Happis på fredag för jag tog på mig att jobba på söndag så då blir det lite stressigt. Jag är så rastlös så jag tror det är bra för mig att stanna i Luleå en helg utan några planer på att åka någonstans.


Snackat lite med min käre storebror som är i Prag på facebook idag. Han fyllde år i måndags  och det var så kul för pappa ringde i lördags och sa:

P: Hej Clara! Joel fyller år imorgon den 8:e. Du får inte glömma att ringa honom.

Jag: Hej, Jo jag vet att Joel fyller år men det är på måndag.

P: Jajuste det är den 8:e på måndag ja..

Jag: haha så du tänkte ringa å påminna mig om att Joel fyller år på fel dag?

P: HE-HE ja alltså jag har lite dålig koll på dagarna men KLART han fyller år på måndag, det jag menade.

Jag: Okej men tack för påminnelsen..eller nått. haha vi hörs!

P: Ja vi hörs! Ha det bra! Hej!


Idag när jag pratade med Joel sa han "Jag tror pappa glömmde bort min födelsedag för han hörde inte av sig."

hahah VÅR PAPPA I ETT NÖTSKAL! Jag tröstade Joel med att Pappa tänkte iaf på dig i lördags ;)


Ciao!

Kommentarer
Postat av: emmz

hahahahaha <3 din pappa

2010-03-15 @ 16:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0