Måndag kväll

Veckan började dåligt då min plan att åka till Umeå sprack då Sebbe blivit sjuk. Rastlösheten började krypa i kroppen på mig men Elin K kom och räddade mig som tur var. Vi åkte in till stan och gick på isen, riktigt härligt. Sen tog vi en fika på Åhléns. Emil från jobbet ringde och tjatade på mig att jag skulle jobba över middagen så tillslut gick jag med på det. Dock kändes det väldigt meningslöst att jag kom in och jobbade för det  var typ dött hela kvällen.


Jag och Alex har precis kollar äckliga filmklipp när ormar äter kaniner. Usch!

Fick precis veta att jag får vara ledig på torsdag om jag vill. Jag ska nog åka med Elin och Diana till Boden då och gå på "Våga vara egen"mässan för UF-företagen :). Ett år sedan jag själv var med på den mässan i Stockholm och nu är jag i Boden :) Vem kunde ana det för ett år sen!

Allt för mig!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0