Självinsikt

Sen jag flyttat till Luleå så tror jag att jag har lärt känna mig själv bättre.

- Jag har lärt mig att koppla av och inte stressa som en tok hela tiden.

- Jag går upp en timme tidigare varje morgon bara för att slippa stressa på morgonen.

- Jag trivs att vara ensam på mornarna för som de allra flesta som bott med mig så har jag världens sämsta morgonhumör.

- Kollektivboende har varit jättebra för mig för jag gillar inte att vara ensam (föruom på mornarna då haha). Man lär sig att anpassa sig efter andra.

- Jag är en riktig slarver.

- Jag har världens sämsta lokalsinne. (folk skrattar åt mig nästan haha). Men jag erkänner, jag totalt värdo på att hitta.

- Jag är duktig på att prata i telefon och slösa pengar på höga mobilräkningar.

Kan säkert sitta och rabbla upp 100 saker till.


Man får ganska bra självinsikt när man bor själv och när man måste rådgöra med sig själv hela tiden. Jag tror tiden här i Luleå har varit otroligt bra för mig :).


Byeeeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0