Snö, traktorer och diesel

Jobbade min första stägnning igår på Max tillsammans med Jakob. Vi var där ifrån 20 över 1. Det tar tid med alla nua rutiner och så men gick väl helt okej ändå.
Vi har rätt kul på jobbet ändå, det blir rätt mycket dötid då det inte kommer en kotte så det blir lätt att man står och snackar. Igår var det förjävligt kallt att stå i driveluckan för det blåste in precis hela tiden. Jag älskar Jakobs kommentar när han blev något less på att det blåste in hela tiden: "Varför!! Säg mig varför man bor eller flyttar hit! Det finns förfan bara SNÖ, TRAKTORER OCH DIESEL!" hahah!.


Jag ska iväg på ett spinningpass om ett tag. Elin har lyckats få med mig men egentligen gillar jag inte spinning så  mycket. Känns mer som självplågeri än träning ;P. Jaja jag får tänka träning så ska jag nog överleva 45 min på cykeln!


CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0