Sommarjobbet fixat!

Ringde posten i Kungsängen nyss så nu har jag sommarjobbet fixat!! Känns ju väldigt bra måste jag säga :). Det är så skönt att jobba på posten på sommaren för man jobbar bara 7-13 och sen har man resten av dagen ledig till att göra annat sen så får man gratis motion plus att man får vara ute i solen :) LIKE LIKE LIKE!!! Hoppas på att Carro också ska jobba i sommar. Om jag är riktigt flitig så ska jag försöka jobba några kvällar på max också. Vore så jäkla skönt att spara ihop till en resa i augusti/september nu när jag jobbat i ett helt år utan någon längre ledighet. Jag har haft 6 dagars ledigt som mest sen studenten.

Nu måste  jag bara hitta någon kul utbildning till hösten. Jag har bara en månad på mig och om jag känner mig själv kommer jag sitta sista dagen, sista timmen och ha panik och bara kryssa i något och skicka iväg. Typiskt mig.




Nä nu blir det Bodypump på stil och ikväll jobb 16-22!.


PUSS! // C

Kommentarer
Postat av: Kokorochan

Svar: Hej hej ^^

Hehe ja det är ju jätte bra ;D

Gör det :D jag kan kanske komma på påsklovet?? :O



Saknar dig med puss puss<3<3

2010-03-16 @ 16:56:18
URL: http://kokorochan.blogg.se/
Postat av: Clara

Ja det vore ju jättekul om du gjorde det :) Så kan vi återuppleva gammla norrlandsminnen :) när har du lov?



PUSS <3

2010-03-16 @ 23:04:49
URL: http://clarabellaa.blogg.se/
Postat av: Kokorochan

Svar: Inte riktigt säker :O men om 2-3 veckor tror jag :D ska kolla upp det ^^



Puss<33

2010-03-17 @ 14:51:26
URL: http://kokorochan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0