Söndagsmyyyyys

Sitter hemma på assistentvägen med en kopp te och skorpor framför Wallander :). Jag har haft sprängande huvudvärk hela dagen men efter en alvedon och ett långt samtal med Sebbeboy känns det mycket bättre. Dock kommer jag och Sebbe inte kunna ses förrän nästa vecka för han har praktik och jag jobbar natt hela nästa helg. :/  

Jag fick ett oväntat samtal inatt av Mr. Bergman. Det var inte igår! Han undrade om jag var hemma och om jag var ute på krogen. Men ack nej jag låg typ och sov ca 100 mil bort haha. Tanken slog mig att det är mer än ett år sedan vi lärde känna varanndra. Galet vad tiden går fort. Vi sa iaf att vi skulle höras när jag var hemma igen så får vi ta utgången då istället :). Saknar förfesterna i Abrahamsberg eller "gräddhyllan" som B-man själv kallar det ;)

Hoppas på fint väder imorgon så man kan sticka ut och springa :)

Pussilipuss!

Clara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0