Stockholm-Luleå

Om fyra timmar går mitt plan till Luleå. Känns lite jobbigt att åka upp till kylan igen. Den här vintern gör mig deprimerad för nu vill jag ha sol och värme. Jag och Emmy snackar om att åka utomlands i maj och det vore inte helt fel känner jag.

Då har jag något att sikta mot! Fram tills dess ska jag jobba på i Luleå och känna på kylan ytterligare 2 månader. haha nu får jag Luleå att låta som ett helvete men så är det inte bara att jag blev så glad över att få komma hem och träffa alla och slippa frysa när man går utanför dörren. ;)


Nu ska jag och Emmy åka till Elli och hälsa på Harry för första gången. Harry är Ellis nya hund för er som inte visste.

Sen bär det av mot arlanda!!


Uppdaterar ikväll!

Bye bye Stockholm, Kungsängen <3

//C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0