Update från helgen

Sitter och lyssnar på Rayo Ryd. Joel och hans kompisar från Linköpings egna radio program. Så sjukt kul och dom gör det så jävla bra.

Igår kom Ellinor till Luleå så vi gick lite på stan igår och Elli shoppade en massa fint. Själv köpte jag bara tråkiga saker som ett sms-paket så jag ska kunna sms:a gratis, nya hörlurar eftersom jag tappat mina fina rosa hörlurar som jag bara hann ha i 2 veckor :(, sen så köpte jag ett hänglås och en nessesär..som sagt rätt tråkiga inköp men användbara. Efter shoppingen så drog vi hem till Therese och kollade Let´s dance.

Idag har jag varit på ett pump-pass på stil. Kvällen står fortfarande oklar och obestämd. Elli skulle höra av sig efter hon kollat färdigt på hästtvävlingarna på Hertsön så får vi se vad kvällen bjuder på. Jag är inte sugen på party, har inte varit det på jättelänge. Vad har hänt med mig? Om ni har svaret så kan ni ju höra av er ;)


Får se vad som händer till veckan. Är bara ledig tisdag och onsdag...känns surt! Inget händer i Luleå mitt i veckan. Ärligt talat händer det inte så mycket i Luleå överhuvudtaget. Då kan jag känna att det ska bli kul att komma hem till Stockholm till sommaren. En stad i rörelse är vad jag saknar.

Många tankar i mitt huvud kring framtiden, boende, plugg, jobb, resa?, Borde jag ta tag i det här snart? Eller hur var det nu...,juste! LEV I NUET CLARA! Så var det ja!

Elli ringde precis, ikväll blir det middag hemma hos Therese tillsammans med Elli, Therese, Sara, Elin och Elin :)NAJS!



Några bilder som får mig att känna vårkänslor, 2 maj-09 i Tegnerlunden tillsammans med Sabina och Becka<3






Bye Bye // C


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Härligt och varmt det ser ut att vara :)

2010-03-14 @ 22:25:33
Postat av: Becka

hahah dessa bilder har jag aldrig sett! vems kamera ar de tagna med, hade typ glomt den dagen men nu minns jag! den var riktgit mysig och varm, nar tusan var det...april? herregud nastan ett ar sen, tiden gar for snabbt..var det snart ett ar sen vi tog studenten..laskigt!

2010-03-16 @ 12:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0