Montag!

Idag har jag varit och kollat på en rättegång i stan tillsammans med Elin, Elin och Jossan. Det var rätt intressant men ganska långdraget och det hände inte så överdrivet mycket. Sen gick vi och åt på Baan Thai :) Riktigt gott och Elin var glad för hon hade visst bra utsikt över några hockeykillar men jag kan ju ingenting om hockey så jag kände ju inte igen en enda. Sen gick vi en sväng på stan och jag köpte en vårjacka, jeans och en tröja. Jag skulle egentligen inte shoppa något men jag var så sugen :). Nu väntar jag på varmare tider så jag får använda min nya jacka. Efter shoppingen bar det av till jobbet.

Jag har ätit alldeles för många Ballerina kladdkaka ikväll så jag mår illa!! USCH! :( Men dom är ju så sjukligt goda så jag kunde inte låta bli.




Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0