En heldag med Elin

Idag har jag:

Åkt buss med Elin..

Shoppat med Elin..

Druckit kaffe med Elin..

Solat med Elin..

Köpt mobiltelefon med Elin..

Dansat fult till Grease med Elin..

Promenerat med Elin..

Druckit energidrinkar med Elin..

Varit på Röda korset med Elin..

Grubblat på sommarplaner med Elin..

Skrattat åt... hahha Elin!


En heldag med Elin helt enkelt!!! Hon kallar sig själv för min personliga assistent för jag behöver underhållning för att inte bli rastlös ;) hahah

En konversation vi hade idag:

C: Elin, vad blir 24gånger7
E: Hmm.. jaadu
C: okej men 25gånger7 då?
E:Jaa men 175
C: okej, men om man tar 175minus7 då?
E: 168
C: hmm men 168gånger 2 då?
E: jadu.. (Tänktänk)
C: okej men 170 gånger 2 då?
E: 340
C: okej det minus 4 då?
E: 336 väl..
C: Tack Elin då vet jag! Då är det alltså 336 timmar kvar tills jag flyttar hem till Stockholm ;)
E: Amen Clara har jag stått här och räknat ut det hahah fyfan ställ inte samma fråga om 2 timmar igen bara!




PUSS OCH KRAM !! <3

Kommentarer
Postat av: Ellinor

HAHAHAHA!!!!!! =)

2010-05-18 @ 10:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0