Fredag morgon

Godmorgon :)

Jag och Jocke var ett bra team vid stägningen igårkväll. Vi var riktigt snabba trots att det rullade på rätt bra med folk under kvällen. Nu är jag ledig fram till söndag eftermiddag så jag ska dra en sväng till Umeå och Sebbe. Det kommer bli ett eldprov att klara sig utan data i hela 2 dygn haha för hans data har gått sönder ;) hehe därför passar jag på att uppdatera här innan jag åker.

Jag har insett att jag bara har ett par få veckor kvar här uppe och det känns lite sådär. Det som är mest tråkigt är att lämna alla man lärt känna under tiden jag varit här. Jag har ju inte betsämt mig om jag kommer tillbaka till hösten ännu... får se om jag bli klokare över helgen :)

Jag saknar Joel! Längesen vi sågs och hördes. Tror inte vi har varit ifrån varandra under såhär lång tid någonsin. Men i sommar kommer vi både bo och jobba ihop :) haha vilken omställning från att aldrig träffa varandra till att träffas hela tiden! :P Ska bli kul :)


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0