Helgresumé

Helgen har spenderats i Umeå med fina Sebbe. I fredags åt vi ute och såg Alice in wonderland på bio i 3D. Filmen var rätt kasst med det var kul och kolla i 3D för vi hade aldrig gjort det annat än på cosmonova. Igår var det superfint väder så vi gled ner på stan, kollade lite i affärer och gick på en långpromenad. På kvällen åt vi god mat och kollade Avatar.. eller jag somnade. Jag har nog en störning för jag kan aldrig kolla på film  och sitta still eller om jag inte kan sitta still så somnar jag istället.. Hmm alltså ska man inte prata film, skådidar eller så med mig för jag hänger inte med i den världen ;).

Idag har jag åkt buss och jobbat, har inte hunnit med något mer. Det gick bra att jobba och så var Roffe (pappas kompis)  på besök i Luleå med jobbet så dom svängde förbi och käkade hos mig. Han tyckte jag hade fått dialekt haha och om jag ska vara ärlig så tycker jag också att jag pratar lite annorlunda. Men det kan ingen norrlänning hålla med om.. för dom tycker jag är sååååå sthlmsk ;).

Mitt nya jobbschema säger att jag bara har en ledig helg kvar här i Luleå. Känns skumt! Hemresan närmar sig och det känns lite B.

Aja nu ska jag sova för jag är trött!


Kisses

Clarabella



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0