Jag måste ha världens bästa vänner

Jag blev så glad idag för Linda och Henrika kom från Happis för att hälsa på mig här i Luleå. Dom ville egentligen överraska mig men sen så vet dom ju att jag är ganska duktig på att planera in saker så dom ringde och frågade vad jag skulle göra ikväll och om dom kunde komma. Vilket passade jättebra eftersom att jag inte hade så stora planer för kvällen.

Jag, Elin, ElinW, Jossan och Emmelie grillade på gräskullarna vilket var hur mysigt som helst sen så kom Linda och Henrika. Vi har chillat hela kvällen, kollat lite fotboll och ätit tårta. En jättemysig kväll och blev så glad gör att Linda och Henrika dök upp och att vi hann ses innan jag åker hem. Jag har nog inte fattat att jag ska hem på måndag fast ikväll när jag sa hejdå till tjejerna kändes det jättekonstigt för Luleå börjar kännas som mitt nya hem och att inte kunna bara dra till Happis över en helg å träffa dom och alla andra känns hel skumt.

Jag har iaf köpt en resväska idag men inser nu när jag kom hem att den är ju på tok för liten. Vad tänkte jag med? Jag får plats med.. hmm vinterjackan? ;)

4 månader i Luleå. 4 helt underbara månader. Alla männsikor jag lärt känna under den här tiden är guld värda. Fy fan vad jag kommer sakna alla. Min chef frågade igen idag om jag kommer tillbaka till hösten. Jag vet inte blev mitt svar. Om jag inte lyckas få något nytt jobb i Stockholm till hösten blir det nog plugg i höst. Ska bli spännande och se vad som händer.

Tack mina fina vänner för ikväll!

Imorgon ska jag upp och jobba mitt näst sista pass på Lule3:an 8.30- 16!

Förresten min fina brorsa Max ringde idag och frågade om jag vill med till Dalarna och se Arcade fire 30 juni :) Jag sa såklart JAAAA!!! :) Kul med en liten semester med storebror och dessutom se ett jävligt bra band!


Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0