Lördag kväll

Det blev en mycket trevlig kväll igår hemma hos Elin. Vi grillade, drack vin och senare drog vi till All star. Det var andra gången jag var på All star och det var lagom mycket folk och bra musik men vart var dansgolvet? hate it för jag var så danssugen :) Men man kan ju inte få allt. Vid kvart över 2 drog vi mot Max och sen bestämde jag att jag och Elin K skulle gå hem till Porsön. Kanske inte den mest ideala idéen då jag var rätt kul i hatten och traskade i högklackat och stackars Elin som fick lov att gå med mig. haha. När vi kommer till Porsön kom jag på att jag har ALLA mina saker, inklusive hemnycklarna hemma hos Elin B i stan. Smart drag! Så jag gick sova hos Elin eftersom att batteriet på mobilen dött också. En lyckat kväll med andra ord :)

Ikväll blev en lugn kväll. Jag Elin K och Elin W har ätit middag ihop och kollat på Eva och Adam. Det är Olles mamma som spelar Evas mamma i filmen och hon är på besök i Luleå i helgen så vi fick sån lust att kolla på den :).

Nu är jag hemma och jag har försökt få över mina mobilbilder till datan men det gick inte alls bra så jag ska fråga någon som kan!

Nej nu ska jag sova,

Löpning runt sjön imorgon med Elin K klockan 11.00 står på schemat.

Många Elin att hålla reda på !! Hejåhå! Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0