måndag it is

När man är hemma hos familjen Lundberg känns det verkligen som att komma hem. Alltid lika trevligt och mysigt. Jag och Amanda premiärspelade kubb för det här året, åt grillat och sen blev det kortspel som vanligt :).

Snart ska jag ut och springa i Lillsjöspåret med Mimmi som också blir första gången för i år sen ska jag möta upp Malin i Jakan och ta en promenix med henne. Ikväll blir det midag hos Lina eftersom att mamma ska ha visning på lägenheten ikväll så måste vi hålla oss borta.

Imorgonbitti åker jag tillbaka till Luleå och det första jag ska göra är att färga och klippa håret. Känns väldigt bra att veta för mitt hår ser hemskare ut än hemskast! Då kanske ni förstår? Typ oranget hår och fett slitet!

JUSTE! haha glömde nästa berätta! Nu har ju fotbollen dragit igång och i lördags spelade AIK-Djurgården på Råsunda. Eftersom att det är så mycket bråk och kravaller när det är derby så har dom ändrat på speltiderna så matchen började halv 12 på förmiddagen istället för att "minska" fylla och bråk typ.. Men inget stoppar äkta fans haha för jag vaknade mitt i natten av att ett gäng AIK-fans var på väg mot Råsunda, fett fulla  och sjöng för kung och fosterland typ ;P haha och nu kan jag inte släppa den där låten för den har satt sig på min hjärnan. Men dom sjöng iaf:  "Gary Sundgren har nummer 4. Gary Sundgren har nummer 7, Gary Sundgren har nummer 11, Gary Sundgren har nummer 15...osv" konstig sång, förstod den inte riktigt..men iaf det jag ville komma till var att ändra på matchtiderna gör inte att fansen sover och går upp och kollar på matchen nykter utan det gör att dom börjar ÄNNU tidigare ;)


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0