Saturdaaaay

God kväll!

Jag vet inte om jag har så mycket att skriva idag. Jag har jobbat typ hela dagen och nu ikväll så tvättar jag och så har jag och Alex våldgästat Elin med Marabou Polka och chips :). Nu sitter jag hemma på assistent 96 och tanken slår mig att jag bara har två kvällar kvar här i Lule. Funderar också på hur jag ska kunna packa ner alla mina saker i den lilla resväskan som fortfarande gapar tom, men inte så länge till.

Jag ser framför mig när jag ankommer till Stockholms central på tisdag morgon. Hur kommer det vara? Kommer det verkligen kännas som att komma hem? Eller kommer det kännas konstigt och tomt.

Aja, det känns ändå rätt skönt att veta att jag kan komma tillbaka till Lule i höst om jag vill eftersom att jag sökt kurser och så har jag ju ett garanterat extrajobb. :) Jag gillar att ha dörrarna öppna för förslag för jag kan ju få små ryck och flytta ;P

Nä nu ska jag börja packa!


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0