Sommarvärme

Vilken härlig dag! Jag har verkligen varit ledig och det har varit så skönt. Jag sov tills jag vaknade, tog en promenad med Birgit och hundarna till forsen och sen åt vi lunch. Det var så fint väder så vi la oss i solstolarna och pressade järnet i 2 och en halv timme. Riktigt skönt och jag fick faktiskt färg :) När Simon vaknat till liv efter gårdagens festande bestämde vi oss för att dra en sväng till stan och äta. Vi fick med oss grannbarnen Mathilda och Oskar också. Vi gick på Max, lekte på barnens hus och åt glass i solen.

När vi kom hem från stan badade jag och Simon utebastu. Mer än så har jag inte hunnit med idag :)

Imorgon åker jag tillbaka till Luleå för att jobba natthelg. Är inte alls taggad för att jobba natt men får väl tänka att det kanske är min sista natthelg på Max föralltid!

I höst vill jag göra någonting annat än att vända hamburgare. Jag vill jobba med människor. Typ dagis eller personlig assistent vore kul att testa på:)

Aja nu ska jag sova och inte hoppas på ett sms från dig!



Puss!

Clarabella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0