Sontag

Helgens jobb är äntligen över! Vi slet som fan i 4 timmar med kö till dörrarna och full drive...Men känns så bra att veta att jag aldrig mer behöver jobba natt :) Det var tydligen crousing i Pite igår och då skulle självklart alla fulla kalixbor ha mat på vägen hem. Ganska underhållande ändå att höra dom prata haha ;)

Vaknade halv två idag och sen tog jag och Elin en promenad runt sjön i solen. Snart ska jag möta henne vid ica så ska vi inhandla lite god mat till kvällen. Vi ska hålla till här hemma hos mig för ovanlighetens skull :)Jag är sugen på kycklingfilé, potatisgrantäng, beasås och ett glad vitt vin :)! MUMMA!


PUSS PUSS


Kommentarer
Postat av: Elin

Åhå vilken trevlig kväll ni verkar ha framför er då ;) Hade jag varit i Luleå hade jag lätt joinat! Får bli en annan gång :)

2010-05-16 @ 18:38:54
URL: http://elinwen.blogg.se/
Postat av: Kokorochan

svar: haha ja kom hem så vi kan spela mera ;D <3

puss<3

2010-05-17 @ 17:11:57
URL: http://kokorochan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0